вторник, 24 марта 2020 г.


Контрольна робота за темою:
«Рідна Україна. Світ природи»
Тести
І варіант
1. У Тараса („В бур’янах” С. Васильченка) проснулася жага до малювання, коли він:
    а) побачив, як малює лисянський дяк-маляр;
    б) був у кирилівського дяка;
    в) коли був на природі.
2. З якого твору Т.Шевченка ці рядки?
    Поклала мати коло хати
    маленьких діточок своїх;
    Сама заснула коло їх.
        а) „За сонцем хмаронька пливе”;
        б) „Садок вишневий коло хати”;
        в) „Думка".
3. Який художній засіб використовує Т.Шевченко в даному уривку?
    За сонцем хмаронька пливе,
    Червоні поли розстиляє
    І сонце спатоньки зове…
    а) метафора;  б) епітет;  в) персоніфікація.
4. Про любов народу до пісні говорилося у вірші П.Тичини:
    а) „Гаї шумлять”;
    б) „Не бував ти у наших краях”;
    в) „Блакить мою душу обвіяла".
 5. Хто врятував лося з крижаної води („Лось” Є.Гуцала)?
    а) дядько;
    б) працівники заповідника;
    в) хлопчики.
6. Що роблять дівчата, повертаючись з роботи у вірші  «Садок вишневий коло хати» ? 
А) Танцюють       Б) співають         В) сміються           Г) розмовляють
7. У якому вірші Т. Шевченка   героями є соловейко, хрущі?
А) «Садок вишневий коло хати»        Б) « Зірка»      В)  «Гаї шумлять»   Г) «Не бував ти у наших краях»
8. Назвати вірш П.Тичини:
А) «Садок вишневий коло хати»        Б) « Зірка»      В)  «Гаї шумлять»   Г) «За сонцем хмаронька пливе»
9. Знайти рядок з епітетами:
А)  Зіронька встає, соловейко научати не дає;
Б)  Маленькі діточки, рожева хмарка
В) неначе ворог, мов матері діти
10. Визначити тематику творів П. Тичини:
А) про дітей      Б) про тварин       В) про природу        Г) про державу

11. Ліричну картину відпочинку селянської родини зображено у:      
1.     «Садок вишневий коло хати…» Т. Шевченка
2.     «Не бував ти у наших краях!» П. Тичини
3.     «Блакить мою душу обвіяла…» П. Тичини
4.     «Княжа Україна» Олександр Олесь
12.Установіть відповідність персонажів та їх характеристик з оповідання «Лось» Є Гуцала:
А) дядько Шпичак                                    1. «Неквапно попрямував  до тієї поляни, на якій любив найчастіше
Б)  Лось                                                            бувати…»
В) брати-підберезовики                            2. «Охопили зором ріку, і їхні лиця ще більше пом*якшали од  нав-
                                                                           колишнього простору…»
                                                                     3. «… треба думати про те, щоб якось його заховати, замівши сліди»      


  
Контрольна робота за темою:
«Рідна Україна. Світ природи»
Тести
ІІ варіант
Початковий і середній рівень
1. Магічну силу мала над Тарасом („В бур’янах” С.Васильченка):
    а) обшарпана школа;                                 
    б) рідна домівка;
    в) гущавина біля хати.
2. Хто привіз Тараса до батьків, коли він заблукав у полі?
    а) жандарми;  б) женці;  в) чумаки.
3. З якого твору Т.Г.Шевченка ці рядки?
    І сонце спатоньки лягає
    І синє море: покриває
    Рожевою пеленою,
    Мов мати дитину.
    а) „Садок вишневий коло хати”;
    б) „За сонцем хмаронька пливе”;
    в) „Думка".
4. Який художній засіб використовує П.Тичина в даному уривку?
    Блакить мою душу обвіяла
    Душа моя сонця намріяла…
   а) персоніфікацію;  б) епітет;  в) метафору.
5. Яка біда трапилася з лосем („Лось” Є.Гуцала)?
    а) зламав ногу;
    б) провалився на льоду;
    в) поранився.
6. Як загинув лось?
    а) загризли вовки;
    б) потонув у крижаній воді;
    в) убив дядько.
7. У якому творі розповідається про дитинство Т.Шевченка?
А) «Садок вишневий коло хати»                  Б) « В бур*янах»                   В)  «Гаї шумлять»
8. «Лось» Є. Гуцала за жанром –                       
1.     Повість
2.     Переказ
3.     Легенда
4.     Оповідання
9. Т. Шевченка в дитинстві виховувала сестра на ім’я:                   
1.     Оксана
2.     Ольга
3.     Марія
4.     Катря
10. У ліричному творі:                     
1.     Розповідається про події
2.     Зображені герої та їх вчинки
3.     Дія відбувається на сцені театру
4.     Передаються почуття і переживання ліричного героя
11 Прочитайте уривок із вірша:
Гаї шумлять –
Я слухаю.
Хмарки біжать –
Милуюся.
1.     Порівняння
2.     Персоніфікацію
3.     Гіперболу
4.     Епітет
12. Установіть послідовність подій в оповіданні Є Гуцала «Лось»
А) Початок твору                                      1.Діти думали,як той лось міг попасти у воду
Б) Розвиток подій                                      2. Лось звик до заповідника
В) Кінець твору                                         3. Лось не ворухнувся. Він припав до землі, прислухаючись, чи  дале-
ко ще весна…




Комментариев нет:

Отправить комментарий

Контрольна робота з теми: «Сучасна література. Зростання і взаємини зі світом» Початковий і середній рівні (по 1 б.) 1.Яку відо...