вторник, 24 марта 2020 г.

  Контрольна робота за темою:
"Поетичне бачення світу"
І варіант
(1-15 завдання - 6 балів)

Знайти правильну відповідь:
1. Його ім.`я в перекладі з японської означає «банан».
а) Мацуо Басьо;    б) Р. Бернс;    в) Лонгфелло;      г) Дж. Родарі

2. Майстер хайку.
а) Лонгфелло;      б) Дж. Родарі;   в) Р. Бернс;     г) Мацуо Басьо  
           
3. Його поетичні твори близькі  до народних пісень.
а) Р. Бернс;     б) Лонгфелло;      в) Мацуо Басьо;    г) Дж. Родарі
         
4.  З якою метою Гітчі-Маніто піднявся на вершину Гір скелястих?
а) щоб скликати народи на раду;         б) щоб подивитися на гарні простори;
б) щоб бути ближче до сонця;               г) щоб поговорити з вітром

5.  Хто зліпив Люльку Згоди та Миру?
а) Лонгфелло;    б) Гітчі-Маніто;    в) Мацуо Басьо;    г) Дж. Родарі

6.  Хто з поетів любив працювати на землі, навіть мав власну ферму?
а) Мацуо Басьо;    б) Р. Бернс;     в) Лонгфелло;     г) Дж. Родарі

7. У своїх поетичних творах він часто звертався до минулого Америки.
а) Мацуо Басьо;     б) Лонгфелло;   в) Р. Бернс;    г) Дж. Родарі

8. Хто автор цих рядків:
Ваша сила тільки в згоді,
А безсилля – в ворожнечі!
а) Лонгфелло;   б) Дж. Родарі;    в) Р. Бернс;       г) Мацуо Басьо

9. Він рано почав працювати, навчався в семінарії, став вчителем; часто вигадував для дітей вправи на розвиток фантазії.
а) Мацуо Басьо;    б) Р. Бернс;  в) Лонгфелло;   г) Дж. Родарі

10. Хто автор цих рядків:
Не вірю я чужим речам,
А вірю я своїм очам.
а) Мацуо Басьо;   б) Дж. Родарі;    в) Р. Бернс;    г) Лонгфелло           

11. Для зображення  якої  пори року японські поети використовують такі слова та словосполучення: «зозуля», «злива», «спека», «прополювання рису»?
а) зима;      б) весна;      в) літо;      г) осінь

12. Який художній засіб використовує автор у цих рядках:
Прощавайте, сині гори, білії сніги,
Прощавайте, темні звори й світлії луги.
а) алітерацію;     б) порівняння;   в) анафору;     г) метафору

13. Який художній засіб використовує автор у цих рядках:
І ясний величний голос,
Як потік, що з гір несеться,
Як потік, що пада в прірву,
Пролунав до всіх народів.
а) алітерацію;    б) порівняння;     в) уособлення;   г) метафору
  
14. Який вірш складається з трьох рядків?
а) поема;       б) ода;               в) хайку;        г) рубаї

15.  Цей поет спонукає туристів дивитися не лише на «веселі картинки», а й на суворе життя.
а) Мацуо Басьо;    б) Р. Бернс;   в) Лонгфелло;     г) Дж. Родарі

16-17 завдання – 3 бали
16. Знайти відповідності:
                          Поет – країна
1) Мацуо Басьо                 а. Америка
2) Р. Бернс                        б. Італія
3 Лонгфелло                      в. Шотландія
4) Дж. Родарі                     г. Японія

17. Дайте визначення поняття «хайку».
18 завдання – 3 бали
18. Дайте розгорнуту відповідь на запитання. Яку «правду життя» розкриває
Дж. Родарі у вірші «Листівки із видами міст»?





 Контрольна робота за темою:
"Поетичне бачення світу"
ІІ варіант
(1-15 завдання - 6 балів)

Знайти правильну відповідь:
1. У своїх поетичних творах він часто звертався до минулого Америки.
а) Мацуо Басьо;    б) Лонгфелло;   в) Р. Бернс;   г) Дж. Родарі

2. Майстер хайку.
а) Мацуо Басьо;   б) Р. Бернс;  в) Лонгфелло;   г) Дж. Родарі

3. Його ім`я в перекладі з японської означає «банан».
а) Р. Бернс;    б) Лонгфелло;   в) Мацуо Басьо;  г) Дж. Родарі
           
4. Його поетичні твори близькі  до народних пісень.
а) Лонгфелло;   б) Дж. Родарі;  в) Р. Бернс;    г) Мацуо Басьо  
         
Хто автор цих рядків:
На голій гілці
Самотній ворон тихо старіє.
Осінній вечір.
а) Лонгфелло;     б) Дж. Родарі;   в) Р. Бернс;      г) Мацуо Басьо

6. З якою метою Гітчі-Маніто піднявся на вершину Гір скелястих?
а) щоб поговорити з вітром;                    б) щоб скликати народи на раду;        
в) щоб подивитися на гарні простори;   г) щоб бути ближче до сонця                 

7.  Він рано почав працювати, навчався в семінарії, став вчителем; часто вигадував для дітей вправи на розвиток фантазії.
а) Лонгфелло;       б) Гітчі-Маніто;    в) Мацуо Басьо;    г) Дж. Родарі

8. Хто зліпив Люльку Згоди та Миру?
а) Мацуо Басьо;    б) Р. Бернс;   в) Лонгфелло;    г) Гітчі-Маніто

9. Хто з поетів любив працювати на землі, навіть мав власну ферму?
а) Мацуо Басьо;     б) Р.Бернс;  в) Гітчі-Маніто;  г) Лонгфелло   
       
10. Хто автор цих рядків:
Моє серце в верховині, де не був я сам.
а) Мацуо Басьо;   б) Р. Бернс;    в) Лонгфелло;    г) Дж. Родарі

11. Для зображення  якої  пори року японські поети використовують такі слова та словосполучення: «зозуля», «злива», «спека», «прополювання рису»?
а) зима;       б) весна;    в) літо;    г) осінь

12. Який художній засіб використовує автор у цих рядках:
 Будь здорова, верховино, любий рідний край.
а) персоніфікація;    б) метафору;   в) алітерацію;    г) порівняння

13. Цей поет спонукає туристів дивитися не лише на «веселі картинки», а й на суворе життя.
а) Мацуо Басьо;   б) Дж. Родарі;    в) Р. Бернс;   г) Лонгфелло

14. Який художній засіб використовує автор у цих рядках:
В зброї всі, в яскравих фарбах,
Як дерева в час осінній,
Наче небо на світанні,
Всі зійшлись вони в долині…
а) уособлення;     б) метафору;     в) алітерацію;  г) порівняння
   
15. Який вірш складається з трьох рядків?
а) поема;      б) ода;    в) хайку;     ) рубаї

16-17 завдання – 3 бали
16. Знайти відповідності:
                              Поет – вірш
1) Дж. Родарі                      а. Хайку «Як шумить-гуде банан…»
2) Мацуо Басьо                   б. «Моє серце в верховині…»    
3) Р. Бернс                          в.«Пісня про Гайавату» 
4) Лонгфелло                       г. «Листівки з видами міст»
                   
17.  Дайте визначення поняття «поема».
18 завдання – 3 бали
18. Дайте розгорнуту відповідь на запитання. Як ви розумієте вислів:  «Ваша сила тільки в згоді, а безсилля – в ворожнечі»?



Комментариев нет:

Отправить комментарий

Контрольна робота з теми: «Сучасна література. Зростання і взаємини зі світом» Початковий і середній рівні (по 1 б.) 1.Яку відо...