Контрольна робота за темою: «Ти знаєш, що ти
- людина?» (7 клас)
За творами: Г. Тютюнника( «Климко»), О. Стороженка («Скарб»), Б. Лепкого
За творами: Г. Тютюнника( «Климко»), О. Стороженка («Скарб»), Б. Лепкого
( «Мишка»), Л. Костенко («Чайка на крижині».
«Крила», «Кольорові миші»), М. Павленко («Русалонька із 7 – В, або прокляття
роду Кулаківських»), Л. Пономаренко («Гер переможений»).
І
рівень (по 0,5 б.)
Визначте: так чи ні.
1. Лежень – головний герой оповідання О. Стороженка «Скарб».
2. Мишка вирішила, що їй з дітьми все-таки краще жити у хаті, ніж на полі (Б.Лепкий «Мишка»).
3. Події повісті «Климко» відбуваються під час Другої світової війни.
Визначте: так чи ні.
1. Лежень – головний герой оповідання О. Стороженка «Скарб».
2. Мишка вирішила, що їй з дітьми все-таки краще жити у хаті, ніж на полі (Б.Лепкий «Мишка»).
3. Події повісті «Климко» відбуваються під час Другої світової війни.
4. Новела –
невеликий за обсягом прозовий твір про незвичайну подію з несподіваним фіналом.
ІІ рівень(по 0,5 б.)
Виберіть правильний варіант відповіді.
1. Де відбуваються події, описані в повісті («Русалонька із 7 – В, або прокляття роду Кулаківських» ?
А Києві. Б Вінниці. В Вишнополі. Г. Вишгороді.
ІІ рівень(по 0,5 б.)
Виберіть правильний варіант відповіді.
1. Де відбуваються події, описані в повісті («Русалонька із 7 – В, або прокляття роду Кулаківських» ?
А Києві. Б Вінниці. В Вишнополі. Г. Вишгороді.
2.
Символічний образ скарбу виявився у формі (О.Стороженко «Скарб»):
а) шкатулки; б) мертвого хорта; в) тайстри грошей; г) книжки.
а) шкатулки; б) мертвого хорта; в) тайстри грошей; г) книжки.
3. У кажіть,
що зробило Павлуся з оповідання О. Стороженка «Скарб» лінивим:
а) материна любов; б) батьківське виховання;
в) поблажливе ставлення наймитів; г) небажання дослухатись порад батьків.
а) материна любов; б) батьківське виховання;
в) поблажливе ставлення наймитів; г) небажання дослухатись порад батьків.
4.Мишка
радіє, що діти сплять і не чують, як:
а) вона краде чуже добро; б) люди веселяться;
в) на них полює хазяйка; г) люди обманюють.
а) вона краде чуже добро; б) люди веселяться;
в) на них полює хазяйка; г) люди обманюють.
5. Чайка
дивувалася із застереження бути обережною на крижині, бо:
а) не розуміла людської мови; б) їй не страшна повінь–у неї є крила;
в) вона не слухає нічиїх порад; г) була занадто гордою.
а) не розуміла людської мови; б) їй не страшна повінь–у неї є крила;
в) вона не слухає нічиїх порад; г) була занадто гордою.
6.
Продовжіть вислів «Людина нібито не літає, … (Л. Костенко. «Чайка на крижині».
«Крила»):
а) «…а правду знає»; б) «…й землі немає»; в) «…а крила має»; г) «... а долю має».
а) «…а правду знає»; б) «…й землі немає»; в) «…а крила має»; г) «... а долю має».
7. Чим схожі були між собою Міщенки?
А Були балакуни. Б Мали подвійну душу. В Надзвичайно веселі. Г. Дуже добрі.
8. Те, що діти зробили на грядочці:
А Були балакуни. Б Мали подвійну душу. В Надзвичайно веселі. Г. Дуже добрі.
8. Те, що діти зробили на грядочці:
А) поставили хрест; Б) розкидали каміння; В)
насипали купу землі; Г) застромили лопату
ІІІ рівень (по 1 б.)
1. Назвіть проблематику повісті - казки «Русалонька із 7 – В, або прокляття роду Кулаківських»?
1. Назвіть проблематику повісті - казки «Русалонька із 7 – В, або прокляття роду Кулаківських»?
2.До якого головного героя з повісті - казки «Русалонька із 7 – В, або прокляття роду
Кулаківських»? можна звернутися із закликом: «Ти
знаєш, що ти людина?» Доведіть свою
думку, опираючись на зміст твору.
3. Визначте
тему та ідею новели Л. Пономаренко «Гер переможений».
ІV
рівень (3 б.)
Напишіть твір-роздум за темою: «Чи потрібен людям гуманізм?..» (за новелою Л. Пономаренко «Гер переможений»).
Напишіть твір-роздум за темою: «Чи потрібен людям гуманізм?..» (за новелою Л. Пономаренко «Гер переможений»).
Комментариев нет:
Отправить комментарий